5 важливих справ музкерівника влітку

Довгоочікуване літо… Його прихід— наче свято, до якого в дитячому садку музичний керівник додає яскраві акорди музики, співу та гри, розфарбовує щоденний плин справ і довкілля красою та радістю. Але літо— це не лише організація відпочинку та дозвілля дітей. Цетакож і рутина, підготовка до навчального року: прибрати, скласти, систематизувати… З чого почати й чим закінчити?

Що необхідно зробити музичному керівнику влітку? Насамперед варто упорядкувати думки. Педагог має академічну свободу, іця свобода передбачає не лише вільний вибір, айвідповідальність за все, що він вибирає і робить. Літо сприймають як безтурботну пору, тавоно не менш важливе, аніж усі інші періоди впродовж навчального року. Недарма кажуть: «Готуй сани влітку» або «Один літній день рік годує». Якщо плідно попрацювати, розставити правильні пріоритети — то й робота перед відпусткою принесе і насолоду, ікористь на увесь рік.

КРОК 1. Проаналізуйте виконані справи. У режимі «від свята до свята» педагог немає змоги поглянути згори на буденність. Оцініть критично і за змістом, ізаформою минулорічний план. Що ви повторили б, а від чого без вагань відмовилися б? Якщо є такі пункти, сміливо викреслюйте. Зробіть це зараз, щоб не вносити корективи посеред року. Відчуваєте потребу переформатувати заходи, які за інерцією проводите з року врік,— уже влітку продумайте новий формат та налаштуйтеся на творчі експерименти.

КРОК 2. Складіть орієнтовний план на наступний рік. Кожен його пункт має викликати педагогічний ентузіазм та запал. У вас ще буде можливість скорегувати план у кінці серпня чи на початку вересня, але до того часу він має бути готовий і«відлежаний». Перегляньте і проаналізуйте фахову пресу, яку отримуєте: переконані, знайдете там ідеї на наступний навчальний рік. Використовуйте їх!

КРОК 3. Проведіть ревізію всього, що є у робочих шафах та папках. Саме влітку для упорядкування матеріалів є більше часу. Складіть зручний каталог, систематизуйте дидактичні та методичні матеріали, оновіть картотеки, аудіо- та відеотеки. Можливо, ви знайдете матеріали, які колись відклали й забули. Саме вони можуть стати впригоді найближчим часом.

КРОК 4. Поспілкуйтеся уфахових групах у соцмережах. Налаштуйтеся помірно критично. Іноді вгонитві за чиїмись ідеями губимо власні думки та потенціал, аотже, й можливості творчо зростати. Не шукайте готових рецептів, будьте творцями власних! Корисними стануть не готові сценарії, а«локальні» розробки та ідеї колег. Пропонуйте навзамін свої. Поповніть творчу скарбничку й внесіть «родзинки» до плану роботи на рік. Часто педагог накопичує ідеї, збирається їх використати, та насправді до цього руки недоходять. Можливо, ви боїтеся вилучити щось із традиційного репертуару ізвичних стандартів роботи? Будьте сміливими, все вдасться.

КРОК 5. Оновіть дизайн музичної зали. Уявіть, що ви вперше потрапили до неї яксторонній. Оцініть, чи є вона комфортною та сучасною. Чи зручно та цікаво тут дітям? Можливо, ви давно мрієте змінити щось убезпосередньому середовищі вашої роботи, але не вистачало часу/сил/сміливості сказати про це керівництву? Відважуйтеся! Літо — це час приємних змін. Зробіть їх і відчуєте наснагу та натхнення до роботи в новому навчальному році. Адже якщо хочеться щодня йти у «свій» робочий простір, тойрезультативність роботи в ньому зростатиме.

Кiлькiсть переглядiв: 337

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.